דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למכור שמלות כלה ברשת 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 3781 פעמים ]

מי מאתנו לא התלבטה וקנתה שמלת כלה במחיר יוקרתי, התחתנה וחשפה את השמלה הייחודית לעיני כל, ועכשיו השמלה תקועה אצלה בבית בארון, והיא הייתה רוצה למכור את השמלה כדי להחזיר את ההוצאה הגבוהה שהיא שילמה עבור השמלה. ומי לא היה רוצה לקנות שמלת כלה זולה באינטרנט, ברשת?  שני הצדדים מרוויחים בכל מקרה. זה נקרא כלכלה אישית נבונה.

למכור שמלת כלה

לבשת את שמלת החתונה שלך ועברת את החתונה בהתרגשות רבה, הזמן הסתובב.. עכשיו את רוצה לחסוך כסף, את פותחת את ארון הבגדים שלך ורואה את השמלה, צץ לך בראש רעיון למכור אותה, את ניגשת למחשב, וגולשת לאתר אינטרנט ונכנסת לאתרים, יד שנייה וכדומה, את רואה שיש עוד אנשים שמוכרים שמלות כלה כמוך, פה את מחליטה למכור אותה, את מצלמת אותה את איך שהיא נראית. רושמת פרטים על המידה של השמלה, ופרטים קטנים שתסכימי לשלוח במייל תמונות שלך בחתונה כדי שהמעוניינות יבינו פחות או יותר את מראה של השמלה עליך, והן יכולות לבוא אליך הביתה למדוד את השמלה.

פרטים ספיציפיים באינטרנט

את רושמת את הפרטים המדוייקים של שמלת החתונה שלך, רוחב, השמלה מתאימה לנשים במידות, צבע, קישוטים, אביזרים, סגנון, כל פרט ופרט את רושמת. ומפרסמת בכמה אתרי יד שנייה שאת מוצאת באינטרנט. נשים שמחפשות לקנות שמלות כלה יד שנייה, יגיעו למודעה שלך באתר שפרסמת בו. זה ייקח זמן. כל מי שמחפשת שמלות כלה, תגיע לבית למדוד את השמלה, לראות אם היא מתאימה למידותיה, ואם זאת השמלה שהיא רצתה. יש שמלות כלה 2011 , חדישות, מהאופנה האחרונה. שיכולות לענות על הרבה תשובות של הרבה כלות לעתיד שמחפשות אותו טעם של האופנה האחרונה.

שמלות כלה מחוץ לארץ

יש שמלות רבות מחוץ לארץ, שנתפרות ונמכרות במחירים הרבה יותר זולים משמעותית מהארץ, רבות לדוגמא: סין, המדינה הנסחרת ביותר, שיש לה יותר מפעלים, יותר כוח אדם, שמוכרת הרבה פריטים במחירים לא רעים למדינות מערביות. וכאן יש רווח עצום. אפשר לקנות שמלות דרך האינטרנט במחירים של 100 – 200 דולר כולל משלוח לארץ. צריך לחפש טוב באתרים אינטרנט ולמצוא את השמלה המתאימה לך. והכי חשוב זה למדוד את הכלה, ולשלוח את המדידות באינטרנט. ולחכות למשלוח שיחזור לכלה המאושרת, זה דבר חדש שכיום אנשים מתחילים לעשות אותו יותר ויותר, הם רואים שיש פוטנציאל לסחר בינלאומי. זה חוסך הרבה עלויות. במיוחד בארץ שמלות חתונה הן עסק יקר מאוד.

אתרים אינטרנט מחוץ לארץ

יש אתרים אינטרנט בשפות שונות, דוגמת סין, אתר בסינית, אפשר להיכנס אליו ולתרגם את השפה לשפה שלכם, לנסות להבין את הכתוב, ולהזמין את השמלה שרצית. לפי הקטלוג התמונות שלהם באתר אינטרנט שלהם. אם תמצאי את השמלה שרצית במידות המדויקות שלך. ועדיין לעמוד בתקציב לחתונה ועוד דברים רבים. שיהיה בהצלחה וקנייה נעימה

לילך גלעד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב